.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارق مسلح احشام در مازندران

سارق مسلح هنگام سرقت احشام در غرب مازندران به دام افتاد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در پی سرقت‌های متعدد احشام در مرزن‌آباد و پیگیری و مراقبت‌های مردمی، سارق باسابقه احشام که بیش از 11 فقره پرونده قضایی سرقت و زورگیری در کارنامه خود دارد به دام افتاد.

سرقت احشام در روستاهای بخش مرزن‌آباد چند سالی است که موجب نگرانی مردم منطقه شده تا حدی که با به سرقت رفتن بیش از 600 رأس دام طی سال‌های اخیر و عدم پیگیری لازم از سوی مسئولان امر، به‌صورت خودجوش وارد عمل شده و در نهایت موفق شدند یکی از این سارقان که به هنگام سرقت مسلح نیز بوده را به دام بیندازند.

هفته گذشته با سرقت 17 رأس دام در یک شب و 37 رأس دام به فاصله چند شب موجب شد تا مردم مرزن‌آباد به‌صورت خودجوش و با همکاری نیروهای بسیج اقدام به مراقبت از دامداری‌های منطقه کرده و در نهایت این سارق سابقه‌دار را که به همراه دو همدست خود قصد دوباره احشام از طویله شخصی فردی به نام ردایی از اهالی دهکده میاندشت مرزن‌آباد را داشته به دام انداخته و تحویل مقامات قضایی کنند.

این سارق به هویت ک - الف در مواجهه با مردم اقدام به تیراندازی کرد که موجب رعب و وحشت شد، اما در این درگیری سارق سابقه‌دار مجروح و به دام افتاد، اما همدستان وی به همراه خودرو از محل حادثه متواری شدند.

چند نفر از مردم مرزن‌آباد در این رابطه گفتند: عده‌ای با برهم زدن آسایش و سرقت احشام و اموال طی سال‌های گذشته، گستاخی را از حد گذرانده و بعضاً با درگیری‌های فیزیکی دست به اقدامات شرورانه خود زده و در صورت مقاومت مردم، آنها را تهدید به قتل و اقدامات خشن دیگر می‌کردند.

این افراد  اذعان داشتند: از آنجا که شغل عمده مردم روستاهای منطقه دامداری است، سرقت احشام که منبع درآمد خانواده‌های آنان است، تشویش و نگرانی زیادی را در پی داشته و به‌ صورت جدی از مسئولان امر درخواست کمک و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی بعد دارند.

در همین راستا، مسئولان بخش و شهر مرزن‌آباد و روستاهای تابعه با نوشتن نامه به مسئولان ارشد قضایی، برخورد و مجازات سارق مذکور و همدستان وی را خواستار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس نیز  اظهار داشت: این سارق به دلیل جراحت ناشی از شلیک گلوله که به دلیل مسلح بودن همدستان وی احتمال می‌رود از سوی آنها صورت گرفته باشد، هم‌اکنون تحت مداوا و همچنین مراقبت ویژه مأموران انتظامی قرار دارد.

علی‌حسین حسین‌نژاد افزود: بازجویی از فرد مذکور پس از انجام مراحل درمانی صورت می‌پذیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.